Experienta– monitorizare media video si presa scrisa pentru clienti locali;

  • gestionarea comunicarii in social media (Facebook, Twitter, blogroll) pentru clienti din diverse domenii de activitate;

  • organizare evenimente;

  • campanii electorale pentru alegerile prezidentiale in anii 1996, 2000, 2004;

  • campanii electorale pentru alegerile parlamentare in anii 1996, 2000, 2004;

  • campanii electorale locale, la nivel de autoritati locale judetene si autoritati locale (1996, 2000, 2004, 2008, 2012);

  • comunicare politica;

  • CSR – crearea si implementarea strategiilor de CSR pentru parteneri.

Campanii electorale1. PRODUCTIE VIDEO
a. realizare clip electoral   /  15 – 30 sec / ( realizare minim 14 zile )
-  concept;
-  strategie;
-  filmare profesionala SonyDvCam Sd sau Hd;
-  macara video profesionala “AdvantaJib” (optional);
-  steady Cam professional “Varizoom”  (optional);
-  editare video digitala  Matrox RTX.2 Sd sau Hd;
-  decupaj regizoral;
-  procesare efecte de imagine;
-  grafica 2D & 3D;
-  coloana sonora;
-  transcodare;
-  predare clip pe suport digital caseta DvCam  sau  BetaCam.
Productia incepe numai dupa aprobarea regiei si a scenariului de catre beneficiar.
b. realizare stire electorala / maxim 90 sec /  (minim 24 ore)
- redactor – producator  tv;
- concept;
-  filmare profesionala SonyDvCam Sd sau Hd;
- editare video digitala  Matrox RTX.2 Sd sau Hd;
-  grafica, titraj, mansete etc;
-  voce redactor tv;
-  transcodare;
-  predare material video pe suport digital caseta DvCam  sau  BetaCam.

c. realizare reportaj electoral  / maxim 180 sec /  (minim 24 ore)
- redactor –producator;
- concept;
-  filmare profesionala SonyDvCam Sd sau Hd;
- editare video digitala  Matrox RTX.2 Sd sau Hd;
-  grafica, titraj, mansete etc;
-  voce redactor tv;
-  transcodare;
-  predare material video pe suport digital caseta DvCam  sau  BetaCam.

d. realizare emisiune electorala  / maxim 20 minute /  (minim 72 ore)
- redactor–producator;
- concept;
-  filmare profesionala SonyDvCam Sd sau Hd;
- editare video digitala  Matrox RTX.2 Sd sau Hd;
-  grafica, titraj,mansete etc;
-  voce redactor tv;
-  transcodare;
-  predare material video pe suport digital caseta DvCam  sau  BetaCam.

e. realizare  film de prezentare – candidat /  maxim 5 – 7 minute  (minim 10 zile)
-  concept;
-  strategie;
-  filmare profesionala SonyDvCam Sd sau Hd;
-  macara video profesionala “AdvantaJib” (optional);
-  steady Cam professional “Varizoom”  (optional);
-  editare video digitala  Matrox RTX.2 Sd sau Hd;
-  decupaj regizoral;
-  procesare efecte de imagine;
-  grafica 2D & 3D;
-  coloana sonora;
-  transcodare;
-  predare film pe suport digital caseta DvCam  sau  BetaCam.
Productia incepe numai dupa aprobarea regiei si a scenariului de catre beneficiar.

f. realizare  filmari profesionale la spectacole
-    regie de montaj Live cu trei videocamere SonyDigital;
-    macara video professionala (optional);
-    steady Cam professional (optional);
-    transmisie Live  online pe site-ul beneficiarului (optional – numai in anumite conditii tehnice);
-    predare film pe suport digital caseta DvCam  sau  BetaCam.

Intreaga echipa de productie video este formata din profesionisti de televiziune cu vechime de minim 12 ani si experienta a multor campanii electorale ptr alegeri locale, parlamentare si generale incepand cu anul 1994.
Echipamentele de productie video (ce se vor folosi pe durata campaniei electorale), camerele video, macaraua, steadycam-ul, montajul digital Matrox sunt achizitionate recent iar calitatea produsului final satisface si cele mai exigente gusturi in domeniu.
2. Nou – unic in Romania! Emisie Tv  Live – online pe un site sau mai multe a unor materiale (video) electorale. (serviciu lansat cu success ptr alegerile locale 2008 ).

g. – pregatirea oricarui material audio – video electoral pentru difuzare in format avi  sau wmv;
-  previzionarea si acceptul beneficiarului pentru calupul tv ce urmeaza a fi difuzat;
-  punem la dispozitie echipamente profesionale de streaming, emisie non – stop;
-  garantam securizarea datelor si emisia lor pe site-urile dorite;
-  punem la dispozitia beneficiarului suport magnetic digital cu “martorul de difuzare”.
Aceasta forma de promovare online este folosita cu success in campania electorala din SUA iar echipamentele “Stream” sunt de provenienta “ japan “ si achizitionate in luna februarie 2008 din Statele Unite. Pe tot parcursul zilei primului tur de scrutin al alegerilor locale 2008, pe site-ul www……..la nivel central a rulat o transmisiune Live de la sediul partidului  realizata de catre Expert Media Consulting – un success cu foarte multe accesari pe site.

3. Inscriptionarea unor DVD – uri cu continut electoral 
-    realizare Dvd cu continut electoral (matrita);
-     multiplicare Dvd printabil (alb);
-    printare Dvd scris monocolor;
-    printare Dvd scris full color;
-    carcasa transparenta.

Dvd –ul electoral are minim 10 avantaje:
1. este ideal pentru intalniri cu alegatorii;
2. inlocuieste cataloagele de sute de pagini ce reprezinta candidatul;
3. vizionarea pe monitor TV a dvd-ului se detaseaza net de teancurile de brosuri, le surclaseaza si calitativ si informational;
4. devenit un instrument de marketing electoral mai mult decat necesar, DVD-ul este cea mai eficienta modalitate de contact sau ofertare;
5. Nu poate concura cu nici un alt instrument de informare; datorita capacitatii sale de stocare DVD-ul contine toata gama de mesaje: spoturi audio si  video, fotografii, tabele, texte, oferte, pagini web, programe software, animatie audio video, grafica special conceputa, muzica, filme de prezentare, videoclipuri, spoturi publicitare etc;
6. este un program executabil, porneste imediat dupa introducerea lui in unitatea DVD- rom, fara nici un clic sau cautare;
7. spulbera concurenta fara sa-ti epuizezi bugetul, este mai ieftin decat tiparirea unui catalog;
8. elegant, usor de transportat si de distribuit;
9. Face impresie favorabila, o prezentare multimedia nu poate fi uitata cu usurinta;
10. Este un agent electoral virtual si continua sa fie eficient mult timp.

4.  Monitorizare  presa scrisa si televiziuni

-    presa scrisa (ziare si reviste). Sunt monitorizate cotidiene nationale, locale, saptamanale. Rapoartele de monitorizare vor fi primate zilnic, pana la ora 9:00, pe adresa de e-mail comunicata de beneficiar. Pachetul contine si o scurta analiza a trendului imagologic.

-    televiziuni (Realitatea Tv, Romania Tv, ProTv , Antena 1, Antena 3 , Litoral Tv, Tv Neptun sau Prima Tv). Rapoartele de monitorizare vor fi primite in maxim 24 ore de catre beneficiar pe adresa de e-mail comunicata. Pachetul contine si o scurta analiza a trendului imagologic. O data pe saptamana, beneficiarul va primi pe suprt DVD materialul video monitorizat.

5.    Consultanta  politica si expertiza pe domeniul politic

a.    analiza imagologica a candidatului

-    buletin de analiza imagologica;
-    grafice de analiza;
-    dosar de analiza;
-    analize comparative.
Analizele imagologice se realizeaza in baza materialelor publicate in mass media si in baza sondajelor de opinie efectuate de catre beneficiar.
Analizele de imagine se efectueaza saptamanal sau lunar, exceptie facand situatiile de criza imagologica.

b.    campanie electorala

-    crearea si implementarea strategiei de campanie, strategii de combatere si contracarare a atacurilor media;
-    gestionarea crizelor;
-    gestionarea imaginii partidului si/sau candidatului in perioada crizei;
-    strategii post–criza;
-    pregatirea conferintelor de presa;
-    organizare evenimente;
-    dezbateri publice;

- follow-up.

c.    Recomandari pentru candidat la inceput de saptamana
-       recomandari bazate pe cifre clare si indicatori de performanta.

d.    diagnostic al strategiei politice pentru candidat
-    solutii realizate pe o grila de evaluare impartiala.

e.    profilul media al candidatului
-    masurarea tendintelor din mass-media fata de imaginea candidatului sau a adversarilor politici.

f.    alerte si recomandari zilnice
-    la prima ora, o expertiza asupra agendei candidatului, evenimentelor si riscul politic al zilei.

g.    analiza pozitionarii unui actor politic
-    miscarile concurentei, o campanie noua a adversarilor, o criza politica, repozitionarea unui contracandidat, schimbarea contextului.

Echipa de public relations este cu ochii 24 din 24 pe monitoarele tv  si presa scrisa, notand si analizand cu mult profesionalism derularea  programului de campanie, dar mai ales fiecare miscare a contracandidatilor. Analizele imagologice sunt realizate de catre specialisti cu master in domeniul campaniilor electorale sub directa supraveghere a unui profesor doctor in relatii publice si comunicare din cadrul Scolii Nationale de Studii Politice si Administrative Bucuresti.

6.    Shooting  Foto profesional

-    fotograf profesionist, echipament de ultima generatie;
-    procesare computerizata;
-    procesare efecte de imagine;
-    fotografiile se predau pe suport DVD.