Ce facem noi
Services

Organizare de evenimente

  • conceptul creativ al evenimentului
  • elaborarea dosarului de presa pentru ziaristii invitati
  • elaborarea strategiei de comunicare cu presa
  • stabilirea pachetului de mesaje cheie
  • scenariul evenimentului si pregatirea vorbitorilor
  • identificarea canalelor media sau a jurnalistilor adecvati proiectului
  • redactarea/ crearea invitatiei pentru eveniment
  • elaborarea listei cu posibile intrebari, raspunsuri
  • managementul logistic al evenimentului (inchirieri, inregistrare, hostese, etc.)
  • intermedierea interviurilor in presa
  • dosar monitorizare si analiza finala a evenimentului
Services

Relatii publice

  • Crearea elementelor de identitate ale companiei si promovarea acestora
  • Relatii publice cu mass-media (ziare, televiziuni, radio, online media);
  • Organizarea de evenimente si realizarea de evenimente speciale
  • Productie audio-video si print advertising;
  • Media planning
  • Monitorizare de presa si a competitiei;
  • Analize calitative si cantitative in mass media;
  • Dezvoltarea de programe de responsabilitate sociala si programe comunitare;
  • Consultanta pentru aparitii publice, care presupune antrenarea persoanei in domeniul comunicarii nonverbale pentru optimizarea calitatilor de vorbitor (mimica, proxemica, modalitatile de prezentare, [li]sugestii pentru realizarea suporturilor de prezentare, etc.).
  • Consultanta si realizarea strategiei de imagine pentru diverse branduri;
  • Consultanta si realizarea strategiei de relati publice pentru diverse branduri;
  • Relatii publice pentru companii (communicate de presa, profiluri de companie, editare de newslettere, programe de comunicare interna, etc.)
Services

Consultanta Media

  • analiza de imagine
  • identificarea obiectivelor punctuale ale organizatiei pe termen mediu si lung
  • identificarea si analiza publicului tinta
  • elaborarea mesajelor
  • stabilirea instrumentelor de comunicare si a time frame-ului (action plan)
  • analiza concurentei;
  • analiza mesajelor emise de catre comunicatorii companiei;
  • atitudinea ziaristilor si a canalelor media;
  • identificarea mediului de afaceri;
  • baza de date ziaristi acreditati pe domeniul in care actioneaza compania;
  • listarea persoanelor relevante sau grupurilor care impartasesc pozitia companiei, etc.
  • de seminarii, conferinte, intalniri informale pentru segmente ale publicului tinta (clienti, potentiali clienti, autoritati, parteneri, etc)
  • optimizarea participarii clientului la evenimente organizate de terti (targuri, conferinte, evenimente sportive si culturale, etc);
  • negocierea unor pozitii privilegiate;
  • promovarea managementului clientului ca speaker si trainingul afferent;
  • atragerea publicului tinta si a mass mediei;
  • plasarea materialelor promotionale
  • realizare de newslettere / publicatii, in format electronic si conventional;
  • sprijin pentru creare unei baze de date semnificative la care se pot trimite mesajele clientului.
Services

Consultanta Marketing

  • Cercetari cantitative si calitative, focus-grupuri, interviuri (fata in fata, telefonice, in profunzime);
  • Consultanta pe strategii de marketing si studii de oportunitati;
  • Crearea de baze de date si dezvoltarea de modele de marketing;
  • Servicii de marketing direct si direct mailing.
  • Cercetari sociologice la nivel national (rural si urban) pentru studii de business B-2-C (Business to Consumer) si B-2-B (Business to Business);
  • Realizarea de studii sociologice pentru:
    - segmentarea pietei;
    - performanta brandurilor;
    - evaluarea campaniilor de marketing;
    - satisfactia clientilor;
    - dezvoltarea si testarea de concepte;

    - testari comerciale;
    - mystery shopping;
    - life styles;
    - profilul consumatorilor.

Services

Consultanta politica

Fie ca sunt in campanie electorala sau nu, oamenii politici trebuie sa fie tot timpul pregatiti atat profesional cat si psihic pentru a face fata cerintelor electoratului.
Ceea ce oferim noi oamenilor politici interesati sa-si perfectioneze abilitatile de comunicare verbala si nonverbala sunt urmatoarele tipuri de traininguri (pregatire individuala cu facilitatori):

  • Cum sa sustina un discurs in fata publicului
  • Cum sa isi stapaneasca emotiile si tracului in timpul prezentarilor
  • Cum sa isi managerieze staff-ul de campanie (abilitati de management)
  • Cum sa se comporte verbal si nonverbal in timpul unui aparitii TV, radio sau online
  • Cum sa influenteze auditorului prin congruenta verbala si nonverbala
  • Cum sa isi construiasca brandul personal de succes